onsdag 5 augusti 2009

Målad skänk



Hej alla glada!
Det var så länge sedan jag gjorde ett inlägg här så jag hade till och md glömt mina inloggningsuppgifter!

men nu så...

Vi har hunnit med en del grejer i huset. Bland annat så har vi blivit färdiga med vårt staket, grävt upp buskar, målat och fräschat upp vårt badrum på övervåningen samt köpt nya möbler dit.
Jag har även målat om mitt loppisfynd. Skänken som står i vardagsrummet under tv:n. Den sväljer en hel del, som tex vaser, ljusstakar, porslin samt dvd! Jag köpte den vit för 75 kr men bestämde mig för att slipa av all färg. Hade den så ett par år men var aldrig riktigt nöjd med resultatet. Men nu har jag målat den vit igen med högblank lackfärg och är supernöjd! Har dock ingen bild på den färdig än då lådorna fortafarande behandlas. Men en sneakpeek kan ni få....

Inga kommentarer: